Няма човек, който като чуе Италия и най-вече Милано да не ги свързва с дизайна. Милано е наистина люлката на едни от най-известните и талантливи автомобилни, продуктови, модни и интериорни дизайнери. За 52-ри пореден път тази година светът отново се въртеше около дизайнът, мебелите, обзавеждането и интериора. Това се случи в седмицата 9-14 Април 2013.
От 1961 г. насам всяка година Милано става средище на водещите тенденции в дизайнa и обзавеждането от цял свят. Изложбената площ в търговския център “Фиера Милано” е с внушителните 220 хил. кв.м., а на изложението присъстваха над 2500 креативни дизайнери.
На събитието присъстваха световноизвестни марки и дизайнери от цял свят. За момента нямаме информация дали българска дизайнерска група или интериорен дизайнер е участвал в дизайнерския подиум.
Модни брандове и корифеи като “Версаче” и “Армани” налагат скъпи и луксозни артикули и бутикови серии мебели и обзавеждане. Креативни млади дизайнери прокарват функционални и не дотам проекти за мебели и всякакви интериорни решения. Амбициозни старт-ъп компании лансират оригинални и напредничави дизайнерски продукти. Семейни бизнес фабрики с вековни традиции в производството на класически или модерни мебели показват проукцията си. Тук може да видите почи всичко. И всичко е в името на дизайна. В името на дизайна и в името на продажбите и привличането на всякакви клиенти. От най-богатите и капризни руски и азиатски клиенти, които могат да бъдат привлечени от шикозни и дори кичозни интериорни решения, до свръх богати европейски магнати, които се задоволяват само с лимитирани колекции мебели и аксесоари.
Акцент в “Армани” бяха гардеробите от японско екзотично дърво. “Винаги сме гледали към далечни страни по света, но сега това е неизбежно с икономическите проблеми в Италия”, каза пред “Ройтерс” Джорджо Армани на презентацията на неговата колекция “Къща Армани” 2013-2014 в театъра му в Милано. Той е използвал естествени, но редки материали като японски ясен за гардероб и райета от бананово дърво за игрални маси. Армани е превърнал дизайна на мебели в неделима част от компанията си, която има приходи от 6.7 млрд. евро за 2011 г. През 2003 г. Той създава студио за интериорен дизайн за частни клиенти и жилищни предприемачи, което работи също с най-голямата индийска строителна организация “Лодха” по Световните кули в Мумбай.
52-рото мебелно събитие беше наистина мегаломанско – професионалисти и любители от цял свят. Истински празник за пристрастените към красотата на интериора и мебелите.
Повече може да прочетете тук:
http://www.cosmit.it
http://www.designboom.com/
http://www.greencardesign.com/
Ако искате да следите, всичко което се случва в света на дизайна, всяко събитие или подиум за обзавеждане и интериор посетете worlddesignguide и при възможност участвайте.
Ако статията Ви харесва, моля помогнете да я популяризираме като я харесате или споделите чрез бутончетата отдолу. Благодарим Ви много!
Дано другата година когато в Миланопоказват тези невероятни просиведения относо вътрешни интериор дизайнесрки мебели бъда там. Това, че семейни бизнес фабрики с вековни традиции в производството на класически или модерни мебели показват проукцията си показва че независиом годините те запазват семействата си и бизнеса. Тук може да види м почи всичко. И всичко е в името на дизайна. Както пишете и вие вече няма забранени комбинации и цветове, има всичко за всеки.